Polityka prywatności

Administrator danych

Administratorem danych osobowych użytkowników strony i osób kontaktujących się za pośrednictwem adresu e-mail i numerów telefonów udostępnionych na stronie www.bezpieczenstwowfirmie.pl jest Jan Kaczmarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą H.J.R. Kaczmarczyk Jan Kaczmarczyk ul. Dworcowa 88/5 Bydgoszcz (85 – 010) NIP: 967 102 00 52.

Kontakt z administratorem:

Cel i podstawy przetwarzania danych

Państwa dane osobowe są przetwarzane w następujących celach

Cel 1: Jeżeli kierują Państwo do nas zapytanie ofertowe na wskazany przez nas adres e-mail lub nr telefonu, przetwarzamy państwa dane w związku z podjęciem działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy ( RODO art. 6 ust 1 lit. B) zgodnie z zasadą, że przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z ww. prawem jeżeli jest niezbędne w celu realizacji umowy bądź przed jej zawarciem.

Cel 2: Przetwarzamy dane osobowe osób uczestniczących w naszych szkoleniach w celu wystawienia zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w danym szkoleniu. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora wynikający z zawartej umowy na przeprowadzenie szkolenia.

Kategorie danych jakie przetwarzamy

Państwa dane nie podlegają profilowaniu – to znaczy, że dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu określenia Państwa potrzeb ani cech osobowościowych oraz nie zbieramy żadnych dodatkowych informacji na Państwa temat z innych źródeł.

Nie handlujemy ani nie udostępniamy Państwa danych osobowych innym podmiotom. Przede wszystkim Państwa dane nie są przesyłane poza granice EOG (Europejski Obszar Gospodarczy) i nie są przekazywane organizacjom międzynarodowym.

Kto może być odbiorcą Państwa danych

Zapewniamy, że każdy podmiot biorący udział w przetwarzaniu Państwa danych osobowych posiada wdrożone odpowiednie środki techniczne i organizacyjne adekwatne do ponoszonego ryzyka w związku z powierzonymi czynnościami.

Odbiorcami Państwa danych osobowych są, podmioty świadczące usługi wsparcia IT oraz usługi księgowe dla Administratora

Okres przechowywania danych

Maksymalnie ograniczamy okres przechowywania Państwa danych osobowych, które nie są już wykorzystywane, czyli przetwarzamy je tylko przez czas niezbędny do podjęcia decyzji o tym, czy dalszy kontakt jest wskazany jak również na czas potrzebny na usunięcie danych z kopii bezpieczeństwa.

Państwa dane osobowe przetwarzane w celu obsługi zapytania ofertowego będą przetwarzane przez okres trwania korespondencji po czym w zależności od rezultatów negocjacji albo zasilą naszą bazę danych klientów i będą przetwarzane w związku z realizacją umowy bądź zostaną usunięte jeżeli wystąpi brak możliwości nawiązania współpracy.

W sytuacji dla nas oczywistego i jednoznacznego zamknięcia korespondencji /rozmów z Państwa strony dane będą niezwłocznie usunięte z roboczych baz systemu oraz usuwane z kopii bezpieczeństwa w terminie do 30 dni. W przypadku braku odpowiedzi i niejasnej sytuacji dane będą przechowywane przez okres do 6 miesięcy od daty ostatniego kontaktu z Państwa strony.

Dane osób uczestniczących w szkoleniach są przetwarzane do czasu wystawienia certyfikatu, nie dłużej niż 30 dni po czym następuje ich usunięcie lub anonimizacja.

Dane związane z udokumentowaniem transakcji finansowych będą przetwarzane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym została wystawiona faktura.

Prawa osób, których dane dotyczą

Jak dbamy o przetwarzanie danych

Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO / GDPR).

Dbając o ochronę Państwa danych osobowych dokładamy szczególnej staranności w celu ochrony Waszych interesów oraz praw i wolności, w szczególności zapewniamy, że zbierane przez nas dane są:

Aby sprostać wymogom prawa opracowaliśmy i wdrożyliśmy szczegółowe procedury obejmujące takie zagadnienia, jak m.in.:

Regularnie sprawdzamy i aktualizujemy naszą dokumentację, by móc wykazać spełnienie wymagań prawa zgodnie ze sformułowaną w RODO zasadą rozliczalności, ale też w trosce o interesy osób, których dane dotyczą staramy się inkorporować do niej zalecenia Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Europejskiej Rady Ochrony Danych ( EDPB).

Upoważnienia

Zapewniamy, by każda osoba działająca z naszego upoważnienia i mająca dostęp do Twoich danych osobowych przetwarzała je wyłącznie na nasze polecenie, chyba że inne wymagania wynikają z prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego.

Czy podanie danych jest obowiązkowe

Podanie danych jest dobrowolne lecz konieczne do nawiązania współpracy z H.J.R Kaczmarczyk Jan Kaczmarczyk.

Ciasteczka

Nasza strona korzysta z plików cookie, czyli ciasteczka. Pliki cookie są zapisywane w pamięci Państwa urządzenia. Dzięki nim mogą Państwo korzystać z wszystkich funkcjonalności Strony. Ciasteczka nie powodują zmian w ustawieniach Państwa urządzeń. Pliki cookie strony www.bezpieczenstwowfirmie.pl nie przechowują poufnych danych takich jaki imię, nazwisko czy adres. W celu ograniczenia, zablokowania lub usunięcia plików cookie ze strony www.bezpieczenstwowfirmie.pl należy użyć ustawień przeglądarki internetowej. Każda przeglądarka jest inna, ale w menu „Pomoc” przeglądarki można zapoznać się ze sposobami zmiany preferencji dotyczących plików cookie.

Ciasteczka jakie wykorzystujemy do funkcjonowania strony www.bezpieczenstwowfirmie.pl